
Mít svůj web nebo e-shop je jedna věc, ale aby ho lidé našli je věc druhá. Chcete, aby váš web měl dobré pozice ve vyhledávačích Google nebo Seznam a zároveň byl zajímavý také pro uživatele webu?
k čemu váš web potřebuje SEO?
SEO je zkratka, kterou můžeme přeložit nejlépe jako optimalizace pro vyhledávače. Cílem SEO je, aby se daná webová stránka organicky zobrazovala na předních místech ve vyhledávačích jako je např. Google, Seznam.
Přečtěte si: Jak jsme zvýšili návštěvnost i poptávkovost klientovi s nadrozměrnou dopravou
Můžete mít ty nejkrásnější webové stránky, bez správné a dlouhodobé SEO péče je ale nikdo neuvidí.
SEO se zkrátka postará o to, aby váš web snadno našli relevantní uživatelé pomocí neustálého optimalizování obsahu a sledování trendů ve vyhledávání. Jedná se o běh na dlouhou trať, který ale vykazuje výsledky tím větší, čím déle trvá.
Přečtěte si: Co je to SEO a PPC?
jak při seo postupujeme v MARFu?
1. Analýza klíčových slov
Zjistíme, co lidé ve vašem oboru nejčastěji hledají – a co se vyplatí mít na webu. Díky tomu budeme vědět, jak váš web upravit a na co se dál zaměřit v marketingu.
Klíčová slova pak zapracujeme přímo do textů na webu, aby vás lidé snáz našli ve vyhledávání.
2. Analýza webových stránek
Po vybrání důležitých klíčových slov, přichází na řadu analýza webových stránek z pohledu SEO.
- Zkontrolujeme technické faktory stránek - soubor robots.txt, mapu stránek (sitemapu), URL adresy, chybové stránky 404, broken links atd.
- Doporučíme vám, jak upravit strukturu webu - z hlediska SEO je struktura webu velmi důležitá, aby obsahoval relevantní klíčová slova.
- Interní provázanost stránek – interní prolinkování webu umožní vyzdvihnout určité stránky webu a podpořit je tak ve vyhledávačích.
- Rychlost načítání webu – je především pro Google velmi důležitým hodnotícím faktorem.
3. Úprava textů na webu a on-page faktory
Podle analýzy klíčových slov upravíme texty na vašem webu tak, aby dávaly smysl jak lidem, tak vyhledávačům.
Zaměříme se na titulky, nadpisy, popisky i strukturu – tedy všechno, co pomáhá zlepšit viditelnost webu ve výsledcích hledání.
Díky správně nastavenému obsahu bude váš web srozumitelný, relevantní a prohlížeče ho budou pravděpodobněji doporučovat ve výsledcích vyhledávání a přiláká více potenciálních klientů/zákazníků.
4. Linkbuilding
Jakmile vyladíme on-page faktory, nastává čas pro práci s odkazy na vaši stránku.
- Tematické blogy – nezávislé bloggery necháme napsat článek na relevantních webech, které souvisí s činnostmi, jimiž se váš web či e-shop zabývá.
- Moje firma od Google – vyladíme váš firemní zápis, který se zobrazuje ve vyhledávání a v Mapách Google.
- Firmy.cz – vytvoříme nebo vám optimalizujeme profil.
V případě zájmu jsme schopni Vám zajistit také PPC reklamu nebo další navazující služby.